background Layer 1 background Layer 1

Ogilvy: G Suite nám umožňují inovace v tvrdě konkurenčním prostředí

KDO JE OGILVY?

Ogilvy je mezinárodní komunikační agentura se sídlem na Manhattanu. Firma se zabývá vytvářením, posilováním a udržováním značek svých klientů prostřednictvím různých kanálů (televizní a printová reklama, OOH, PR, digital atd.). Je jednou z největších reklamních sítí na světě. Řadí se na první místo v oceněních EFFIE (soutěž o nejefektivnější reklamu) a získala i řadu cen v mezinárodních i lokálních soutěžích reklamní kreativity. Pomohla vytvořit spousty reklamních značek, které zná celý svět.

“Dokážeme pokrýt celé spektrum komunikačních aktivit podle potřeb klienta. V naší řeči “třistašedesátku” dokážeme nabídnout celou a nebo pouze její část. Vždy záleží na klientovi.” Karel Smrž, Business Director pro OgilvyOne

Ogilvy působí ve 125 zemích se 497 kancelářemi a má přibližně 40 000 zaměstnanců po celém světě. V České republice najdete Ogilvy Group, čítající celkem osm samostatných společností, na dvou lokacích - v Praze a v Brně. Zaměstnanci Ogilvy často cestují za zákazníkem a potřebují mít nepřetržitý přístup k e-mailům, sdíleným kalendářům a všem datům.

Valná většina zaměstnanců firem Ogilvy jsou standardní uživatelé. Pracují s klasickými kancelářskými nástroji jako je e-mail, textové dokumenty, tabulky či prezentace. Nejsou nuceni používat speciální software, pokud to jejich práce nevyžaduje. Kreativní oddělení však pracuje s grafickým či jinak specializovaným softwarem.

DŮVODY PRO ZMĚNU

Kvůli velké konkurenci je potřeba držet krok s dobou a nezůstávat pozadu. Nové technologie vyžadují nové přístupy. Široký záběr činností při tvorbě reklamy volá po neustálé komunikaci. V těchto situacích je cloudové řešení velkou výhodou. Na produktech nebo službách pracují interní zaměstnanci, ale také externí pracovníci. Ať už dlouhodobě nebo jen krátkodobě. Do tvůrčí práce tak zasahuje spousta lidí a je proto potřeba efektivně a bezpečně sdílet materiály.

“V naší práci je obrovská konkurence a je potřeba bojovat o každou zakázku.” Karel Smrž, Business Director pro OgilvyOne

Velmi často také zaměstnanci Ogilvy cestují za zákazníkem a přístup ke všem datům je prostřednictvím cloudu mnohem jednoduší. Zároveň tak mají všichni aktuální soubory na všech svých zařízeních (PC, tablet, smartphone) a nikdo nemusí řešit zdlouhavé kopírování ze zařízení do zařízení nebo posílání a následovné stahování příloh v e-mailech.

ZVOLENÉ ŘEŠENÍ

Přechod na Google byl globálním rozhodnutím. První testovací zemí byla Velká Británie, kde se G Suite osvědčily a poté se rozšířily do ostatních zemí. Celkově byl přechod rychlý, bez dlouhých příprav. Čtrnáct dní před migrací byli uživatelé informováni o přechodu na novou platformu. Zároveň se rozeslal manuál, jak G Suite používat a během jednoho víkendu se provedla migrace všech e-mailových účtů. Emailová data se nemigrovala, takže zaměstnanci museli po krátkou dobu používat zároveň dvě platformy najednou. Po několika týdnech se uživatelé přizpůsobili a nyní jsou s G Suite spokojeni.

“Často dopředu víme o produktech nebo službách, které přijdou na trh za rok, dva, a proto musíme zabezpečit data tak, aby nikam neunikly.” Karel Smrž, Business Director pro OgilvyOne

Agentura Ogilvy pracuje s velkým množstvím firem, pro které vytváří reklamu, marketing, PR, zároveň je seznámena s produkty a materiály, které se na veřejnost můžou dostat až za dlouhou dobu. Data proto musí být přísně chráněna před konkurencí či veřejností. Google se prokázal jako důvěryhodný partner pro zabezpečení dat. Firemní bezpečnostní politika spočívá například ve změně hesla v pravidelných intervalech. Zavedení dvoustupňové autentifikace záleží už jen na globálním rozhodnutí společnosti Ogilvy.

VÝSLEDKY A ZHODNOCENÍ

E-mail od Googlu je využíván zaměstnanci společnosti Ogilvy po celém světě. Spolu s Gmailem i aplikace Hangouts, která usnadňuje a zrychluje komunikaci napříč celou společností nebo komunikaci se zákazníky či s nezávislými spolupracovníky. Další přínosem je pro zaměstnance Disk Google, který je nejjednodušším nástrojem pro sdílení dat. Díky kalendáři mají ve firmě všichni jasno, kdy si mohou domluvit schůzku a zároveň vědí, jaké zdroje (data projektor, kancelář, jednací místnost) jsou rezervovány. Sdílený adresář kontaktů v rámci Gmail účtu je další oceňovanou funkcí pro ulehčení práce, jelikož se postupně doplňují a jsou ihned přístupné.

“Osobně mám z přechodu na G Suite dobrý pocit. Pro mě je limit 30 GB pro poštu i další data příjemným překvapením. Sdílení dokumentů zlepšilo efektivitu. Odpadla nutnost přikládat přílohy nebo sdílet přes jiná řešení. Následná spolupráce v reálném čase na jednom dokumentu stojí také za zmínku. K tomu neodmyslitelně patří i nastavení oprávnění pro celé složky či jednotlivé dokumenty, kdo je může číst, kdo může komentovat a kdo upravovat. Zároveň Gmail funguje na všech ostatních platformách jako jsou mobilní telefony, tablety. Mám veškeré zprávy vždy a všude.” Karel Smrž, Business Director pro OgilvyOne

GOOGLE CLOUD EMAILEM

Novinky posíláme maximálně jednou měsíčně.
Žádný spam a nesmysly. Slibujeme.